برای تو

شعر عاشقانه

برای تو

شعر عاشقانه

باز میخواهم تورا یادی کنم

 شعرگویم وز طرب شادی کنم 

 

شعر من بوی شقایق میدهد

خبر از همه دلهای عاشق میدهد 

 

گر حقیقت را   زآن پیدا کنی

رمز شعرم را به خود معنا کنی 

 

شعر میگویم که پیدایت کنم

یکه و تنها به دل جایت کنم  

 

  کی توانم عشق تو حاشا کنم  

اسم تو در بوق و در کرنا کنم

 

ای پرنده نقطه ی اوجت منم

گر که دریایی ، بدان موجت منم 

 

درد من تلخ است و گفتن تلخ تر

در دلم هستی نه اما در نظر 

 

نمیدانم چه کردی با درونم

هنوز هم عاشقی غرق جنونم 

 

نگفتم بر دلم یک رهگذر باش

بیا قدری ز حالم با خبر باش 

 

من فدای تو شوم منظور چیست ؟

عشق من از این حقیقت دور نیست 

 

الف لام و دوتا  " ه " شور و مستی ست

 تمام عشق من این  چهار حرفی ست 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد